loading...
ملت دانلود
علی بازدید : 4 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش سرعت دریافت فایل ها در گوشی اندرویدی خود هستید، دریچه نرم افزار حرفه ای Advanced Download Manager Pro را پیشنهاد می کند. برنامه برای افزایش سرعت دانلود، فایل مورد نظر را به 9 قسمت تقسیم می کند تا بدون هیچ گونه مشکل و افت سرعت، فایل ها با نهایت سرعت دانلود شوند و حتی می توان گفت برنامه از دانلود منیجر رایانه قدرتمندتر است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از هشدار بعد از اتمام دانلود فایل ها، امکان قرار دادن زمان بندی برای دریافت فایل ها، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فایل های دانلود شده و ... اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه ی پولی نرم افزار را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

عکس هایی از نمایه نرم افزار:
علی بازدید : 5 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
اگر با گوشی اندرویدی خود از اینترنت فایل هایی را دانلود می کنید که با فرمت rar یا zip هستند حتما برای Extract کردن آنها مجبور هستید فایل ها را به رایانه منتقل کنید، اما دریچه به شما کاربران نرم افزار ZArchiver را معرفی می کند که با آن می توانید مستقیماً فایل های دانلود شده را در گوشی خود Extract کنید.

علی بازدید : 19 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
برای گوشی های اندرویدی تا به حال مرورگر های متعددی ارائه شده است، که فقط برخی از آن ها از لحاظ عملکرد و سرعت توانسته اند خواسته های کاربران را برآورده کنند. شاید مهم ترین اصل در انتخاب یک مرورگر سرعت بارگذاری صفحات وب باشد، بله سرعت بالا می تواند بهترین گزینه برای انتخاب یک مرورگر باشد. اما این مرورگر Lightning Browser علاوه بر داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات، از تمامی زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند. به همین علت می توان مرورگر "رعد و برق" را یک گزینه مناسب و کامل برای وبگردی دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از فلش پلیر، امکان ذخیره سازی لینک ها و صفحات مورد نظر، کاهش حجم صفحات و ... اشاره کرد.

علی بازدید : 3 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید، بدون شک این نرم افزار ClassPlus می تواند به شما کمک کند بهترین برنامه ریزی و مدیریت را برای زندگی تحصیلی خود داشته باشید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید برای انجام امور درسی مانند: زمان انجام تکالیف، امتحان، زمان مطالعه هر درس و ... برنامه ریزی مناسبی را تهیه کنید. شما می توانید زمان امتحانات خود را وارد نرم افزار کنید، تا در زمان معین یاد آوری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان سایلنت گوشی به صورت خودکار، قابلیت یاد آوری امتحانات و زمان کلاس ها، امکان برنامه ریزی برای سطوح مختلف تحصیلی (راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه) و ... اشاره کرد.


  


علی بازدید : 4 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

رم افزار Handrite Notes Notepad Pro یک ابزار یادداشت برداری کاربردی است به سبکی متفاوت است که توسط آن شما می توانید یادداشت های خود را با دست خط خودتان بنویسید همچنین می توانید نوشته هایتان را به فایل PDF تبدیل کنید.

   

 

   
علی بازدید : 2 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Sliding Messaging Pro جالب‌ترین برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی همراه اندرویدی شماست که با آن می توانید بدون هیچ مشکلی به پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید و با ظاهری جدید و با سرعت بالا آن‌ها را مدیریت کنید و یا با یک کلیک از منوی کشویی می توانید پیام جدیدی ایجاد کنید از قابلیت‌های مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی از سرویس MMS اشاره کرد.


علی بازدید : 2 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Call Timer Pro v2 به شما کمک خواهد کرد تا با یک مدیریت کامل بر روی تماس های ورودی و خروجی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. این برنامه شما را قادر می سازد که بر روی تماس ها محدودیت زمانی تعیین کنید و در زمان معین برنامه به صورت خودکار تماس را قطع می کند، البته می توانید محدودیت را برای تماس های دریافتی یا خروجی تعیین کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای اکثر گوشی های اندرویدی، امکان شخصی سازی هشدار قطع تماس، ردیابی زمان واقعی و ... اشاره کرد. مطمئن باشید که با استفاده از این نرم افزار و برنامه ریزی دقیق می توانید تا حد زیادی در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید!


عکس هایی از نمایه نرم افزار:
  

علی بازدید : 22 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برنامه Electro Droid مجموعه‌ای کامل از ابزارهای الکترونیکی شامل ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاومت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و... می‌باشد که همه این قابلیت‌ها باعث شده که این برنامه به یکی ازمحبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه علم الکترونیک و فیزیک تبدیل شود. Electro Droid با ابزارهایی که دارد می‌تواند در درس فیزیک به دانش آموزان نیز کمک کند.


از قابلیت های کلیدی برنامه می‌توان به اضافه شدن چرخش در حالت های Y-Δ، به روز شدن ترجمه ها و اضافه شدن چندین زبان دیگر، مبدیل جدید ISO، اضافه شدن اطلاعات جدید برای کد رنگ مقاومت و... اشاره کرد.

علی بازدید : 6 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برنامه WhosCall – Caller ID & Block ابزاری است که شما را از شر مزاحم‌های تلفنی راحت می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره‌های ناشناس که قصد تماس با شما را دارند مسدود کنید یا دفترچه تلفن مخاطبین خود را باز کنید و مخاطب‌های مورد نظر خود را در لیست سیاه قرار دهید.


با این کار، هنگامی که از شماره های قرار داده در لیست سیاه با شما تماس بگیرند گوشی شما بوق اشغال و یا عدم دسترسی را برای آن‌ها پخش می کند، البته تمامی تماس‌های ورودی در برنامه به همراه زمان و تاریخ دقیق تماس ثبت می‌شود. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به اضافه شدن قابلیت نمایش متن‌ها به صورت pop-up و برطرف سازی برخی از مشکلات اشاره کرد.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)


           


علی بازدید : 4 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مادر ورزش‌ها دو است؛ این جمله را بارها شنیده‌ایم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه دارید و یا حتی برای تفریح می‌دوید، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌کنید این اپلیکیشن یکی از بهترین موارد رایگان برای آنالیز ورزش و فعالیت‌های شما خواهد بود.



Runtastic قادر است با استفاده از GPS و دیگر سنسورها هنگام دویدن زمان، سرعت، ارتفاع، مسافت، میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و … را نمایش داده و ثبت ‌کند. این برنامه سپس می‌تواند اطلاعات فعالیت‌های شما را بر روی نقشه ثبت کرده و با نمودارهایی متغیرهای مختلفی مانند سرعت و ارتفاع را در هر فعالیت به تصویر بکشد.
 ((برای دانلود به ادامه مطلب بروید))
علی بازدید : 10 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از سرویس های ابری، امکان رمز گشایی فایل های فشرده، قابلیت ارتباط بی سیم بین دستگاه های دارای wifi و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:
  
((برای دانلود  به ادامه مطلب بروید))
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مهم ترین موضوع کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 560